Direct contact? Bel: +31 (0)88 06 06 100

Home > All-in koffieconcept > Digitale koffie

Digitale koffie

MCS middels Cloud Based Solutions van CoffeeClick™

In de “Rat Race” van digitalisering, internet en Cloud is alles tegenwoordig meetbaar en controleerbaar. Van ICT gerelateerde producten zijn we dit al langer gewend en deze ontwikkeling krijgt steeds meer markten in zijn greep. Data- collecteren en delen is vandaag de dag bijna niet meer weg te denken binnen moderne organisaties. Klanten verwachten dat betrokken leveranciers hierin investeren en zodoende producten en diensten ontwikkelen om hen beter van dienst te zijn. Managed Coffee Services (MCS) is een dergelijke ontwikkeling en absoluut een nieuw begrip in de moderne koffiemarkt. Het vormt de basis van het vernieuwende transparante koffieconcept van CoffeeClick™: op het werk een heerlijke koffiebeleving met vers gebrande koffiebonen realiseren, zonder kostbare investering, tegen een vaste All-In prijs per kopje. 

Een transparant koffieconcept dat zijn kracht haalt uit eenvoud.

Elk kopje koffie is een tellerslag, digitaal gemeten en gedeeld in de Cloud.

Vraag een vrijblijvende offerte aan

En er is meer. CoffeeClick™ gaat verder met de integratie van Cloud Based Solutions in de moderne koffiewereld van vandaag. Onder de noemer “Internet of Things” brengt zij middels Real Time Communicatie Technologie een aantal applicaties voor eenieder onder handbereik. In haar streven naar het integreren van moderne online serviceoplossingen voor koffieapparatuur binnen het bedrijfsleven, slaagt CoffeeClick™ erin baanbrekende systemen te bedenken en te realiseren.  

Hoe werkt het

Seriële data van de betreffende CoffeeClick™ apparatuur wordt middels een gateway, via het internet, ontsloten en gedeeld met het Service Center. De centraal verwerkte data voorziet CoffeeClick™ van informatie die adequate serviceverlening (op afstand) mogelijk maakt. Zodoende produceert de verkregen Real Time Data een werkwijze die voorziet in:

• pro-actief (online) oplossen van storingen 

• het (Real Time) uitlezen van tellerstanden

• electronische rapportvorming

• serviceverlening- en instructie op afstand

Naast deze Cloud Based diensten is CoffeeClick™ vandaag de dag in staat Multi Payment Systems te integreren in haar serviceverlening. Seriële data omtrent betalingen voldaan met QR code (Barcode/Quick Respons), NFC (Near Field Communicatie) of anders soortige Dongels en pasjes wordt direct online gedeeld en verwerkt in een centrale database. Het Cloud Based koppelen aan kassa- of administratie systemen behoort zodoende tot de mogelijkheden. Automatisch doorboeken van bedragen naar de juiste grootboekrekening of kostenplaats is middels deze technologie een feit. Ons Two Way Communicatie systeem voorziet in allerhande rapportages en voedt gelijktijdig de CoffeeClick™ Applet van Real Time data. 
Online controle via de Smartphone of Tablet is zodoende simpel en direct gerealiseerd. 

CoffeeClick™ brengt vanaf nu de onbemande “Full Service Coffee Corner” binnen handbereik van elke denkbare organisatie. Door het toekennen en automatisch online afrekenen van een (rest)budget per drank, creëert ons systeem eenvoudig een verdienmodel binnen iedere TCO berekening. 
Neem daarbij de voordelen van geld loos betalen (Coinless Technology) en iedere organisatie is eenvoudig gevrijwaard van alle denkbare problemen rond gevulde kassa’s.

Vraag uw offerte op maat aan;