Direct contact? Bel: +31 (0)88 06 06 100

Home > Contact > Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hoe werkt jullie manier van aanbieden?

CoffeeClick biedt sinds januari 2012 het transparante all-in koffieconcept, waarbij u per kopje betaalt. Voor deze all-in prijs per kopje ontvangt u een hoogwaardige koffiemachine, vers gebrande koffiebonen en de perfecte service. Kortom, een duidelijk allesomvattend concept met als belangrijkste detail: geen verrassingen meer!

Welke soorten koffie hebben jullie?

Wij voeren meerdere soorten koffie, van biologische koffiebonen tot instant koffie. Hierbij selecteren wij alleen de beste koffiebonen voor onze klanten. Onze verse koffiebonen worden in Zuid-Amerika en Afrika ingekocht. Doordat wij rechtstreeks bij de koffieplantages inkopen, kunnen wij altijd een optimale kwaliteit en versheid garanderen. Wij kopen onze koffiebonen alleen met een Rainforest Alliance keurmerk.

Welke merken van koffiemachines voeren jullie?

Wij voeren koffiemachines van Franke, Etna en Schaerer. Zij staan garant voor kwaliteit, duurzaamheid en betrouwbaarheid De basis van onze koffiemachines bestaat zodoende uit onderdelen die kritisch gefabriceerd worden met een focus op duurzaamheid en kwaliteit.

Wat kost een kopje koffie?

Dit is afhankelijk van de machine die past bij uw bedrijf, wel kunnen we stellen dat wij een vanaf prijs hanteren van 25 cent per kop.

Wat kost een koffiemachine?

Wij bieden u een all-in concept aan, hierdoor hoeft u niet te investeren in kostbare apparatuur. Bent
u benieuwd naar uw vaste all-in prijs per kopje? Neem gerust contact met ons op via 088 06 06 100
of info@coffeeclick.nl

Ik heb een lopend contract met een andere koffieleverancier, wat zijn de mogelijkheden?

Wij kunnen samen met u kijken naar het huidige contract en de mogelijkheden uitstippelen. Onze ervaring is dat elk geval anders is, maar dat er altijd mogelijkheden zijn. Laat ons contact met u opnemen en dan kijken we er samen naar.

Hoe vraag ik een proeverij aan?

U kunt op onze startpagina gemakkelijk een proeverij aanvragen, daarbij kunt u ons altijd bereiken
op 088 06 06 100 of info@coffeeclick.nl

Hoe vaak moet ik de koffiemachine reinigen?

Wij begrijpen dat je niet al te vaak wilt schoonmaken, maar je espressomachine heeft wel dagelijks verzorging nodig. Gelukkig hebben wij koffiemachines met automatische reiniging programma’s. Het is dus verstandig om dagelijks de espressomachine met een reinigingstablet te spoelen. Vergeet daarbij het schoonmaken van de melkcontainer, residubak en het rooster niet. Hierdoor blijft je machine in een perfecte staat en geniet je iedere dag weer van een heerlijk kopje koffie.

Verkopen jullie ook thee?

Wij voeren drie gradaties thee, namelijk Classic Tea, Premium Tea en Superior Tea. De gradaties duiden het verschil aan tussen theegruis uit een zakje, theeblaadjes in een zakje en verse losse thee aan. U kunt de theesoorten telefonisch, per mail of via de webshop gemakkelijk bestellen.

Wie voert de service uit?

Wij maken gebruik van onze eigen monteurs en Barista’s waardoor wij u altijd snel op locatie kunnen ondersteunen. Onze serviceafdeling heeft een maximale responstijd van 8 werkuren. In de praktijk staat onze servicemonteur echter in minder dan 5 uur bij u op de stoep. Want, niets is vervelender dan een dag zonder koffie. Dit noemen wij Star Class Service met de hoofdletter S.

Ik heb een storing, wat nu?

U kunt ons bereiken op 088 06 06 100 of via info@coffeeclick.nl. Onze serviceafdeling heeft een
maximale responstijd van 8 werkuren. In de praktijk staat onze servicemonteur echter in minder dan
5 uur bij u op de stoep. Want, niets is vervelender dan een dag zonder koffie.

Wat is de levertijd bij bestellingen?

Bij een bestelling voor 14.30 uur, leveren wij uw producten de volgende dag.

Bel mij terug