Covid-19 informatie

CoffeeClick & Covid-19:

Het Corona virus (Covid-19) houdt de hele wereld in zijn greep, daar kan helaas niemand omheen.

Geen journaal op TV of radio kun je aanzetten, of de nieuwsgolf over dit wereldwijde virus stroomt binnen als een vloedgolf.
Beïnvloeden van het verloop hieromtrent is onmogelijk en daarom blijft aanpassen aan de situatie voor iedereen de enige optie.

Gezondheid gaat voor alles en daarom zorgt CoffeeClick voor het stringent naleven van de spelregels, zowel intern als extern.

Economie en welzijn gaan hand in hand. Daarom proberen wij bij CoffeeClick goed te zorgen voor eenieder die klant is, of graag klant wil worden, van ons prachtige bedrijf.

Hierbij werken wij conform de simpele afspraak: als het geoorloofd is binnen de gestelde regelgeving omtrent Covid-19, geldt: “u vraagt, wij draaien”.

CoffeeClick Service:

Onze serviceafdeling verleent haar diensten op locatie bij iedere CoffeeClick koffiemachine, zowel preventief als correctief.

De reparatie- en installatie afdeling in Lijnden is tevens geopend en werkt onder gereduceerde bezetting zo goed en kwaad als het gaat door.

Het team van engineers in de buitendienst is verdeeld in ploegen, zodat het risico van besmetting onder onze servicemedewerkers tot het absolute minimum wordt beperkt.

Onze serviceverlening bij onze relaties op locatie, inclusief het uitvoeren van nieuwe installaties, gaat binnen CoffeeClick gewoon door.
Dit echter onder aangepaste omstandigheden met een kleinere personele bezetting.

Op locatie bij onze relaties houden onze medewerkers zich strikt aan de door de overheid gestelde voorschriften:

-Afstand tot andere personen bedraagt minimaal 1,50 meter (social distancing);

-Geen handenschudden;

-Maximaal 3 personen bij elkaar in één ruimte;

-Niezen en hoesten in de elleboog;

-Handen wassen; na toiletgebruik en minimaal 1x per uur gedurende 20 seconden per wasbeurt;

-Reinigen gereedschappen en onderdelen na ieder bezoek;

Verkoop & Advies:

Onze verkoopadviseurs werken van huis uit en zijn gedurende kantooruren goed bereikbaar voor vragen en opdrachten.

Wij werken conform de laatste IT-technieken; Wij zorgen voor online vergaderingen (Skype, MSTeams en HangOuts) en communiceren via diverse platforms als: WhatsApp, e-mail en uiteraard mobiel telefoneren.

Het verwerken van opdrachten tot levering van machines, supplies en support hieromtrent gaat derhalve onverminderd door.

Informatie kunt u te allen tijde aanvragen via telefoonnummer 088-0606100 of via e-mailadres: sales@coffeeclick.nl of via de website: www.coffeeclick.nl

Showroom:

Onze gloednieuwe showroom is, onder naleving van geldende regelgeving, te bezoeken na het maken van een persoonlijke afspraak op een passende datum en tijdstip.

Hier kunt u kennismaken met CoffeeClick in de breedste zin van het woord. Graag informeren wij u hier over de (on)mogelijkheden van onze koffieapparatuur, serviceverlening en werkwijze.
Uiteraard serveren wij hierbij graag een heerlijk kopje verse bonenkoffie.

Of het nu een CC -lungo, -espresso, -latte macchiato of -cappuccino is, u bent van harte welkom op ons adres New Yorkstraat 2, 1175 RD Amsterdam -Lijnden.