Direct contact? Bel: +31 (0)88 06 06 100

Home > Uw organisatie > Uw vereniging > Klantcase vereniging

SV Hoofddorp

Koffie is een “Hot Topic” binnen sportclubs in Nederland. Elke rechtgeaarde koffiedrinker zal dit beamen. Waarom er vandaag de dag nog steeds van die Heksenkoffie op de warmhoudplaat staat is een raadsel, echter er is licht in de tunnel. Sommigen hebben dit licht wel al gezien en zijn gaan schakelen, zodat op deze wakkere verenigingen het koffiedrinken tot een feestje is verworden. Zo ook bij voetbalvereniging S.V. Hoofddorp. We spreken met Co Erkemeij, bestuurslid sponsorzaken van deze Haarlemmermeerse Voetbalclub die midden in een van de woonkernen van Hoofddorp is geposteerd. Wij hebben gekozen voor het schenken van heerlijke koffieproducten aan onze leden en bezoekers. Natuurlijk is er veel water door de welbekende Rijn gegaan voordat iedereen het hiermee eens was. Maar nu we gekozen hebben voor écht lekkere koffie als Italian Espresso’s, Latte Macchiato en romige Cappuccino is iedereen om. Zelfs de meest kritische gebruiker roemt nu de koffie bij onze club. Al moet er wel een dubbeltje of twee meer voor betaald worden. CoffeeClick was met haar glasheldere concept en kwaliteit in zowel smaak en services voor ons vanaf het begin al favoriet. Ik kende de organisatie al geruime tijd vanuit mijn werkomgeving en wist dat het “All-In The Click” goed zou gaan werken binnen onze vereniging. Zonder dat we de clubkas belasten hebben we direct een fantastische koffievoorziening in ons clubhuis staan. Natuurlijk helpt het wel mee dat CoffeeClick zich als sponsor direct verbonden heeft aan ons Clubbelang. Zo ben je echte Business Partners en kun je samen genieten van de geneugten van dit product. Of het een succes is?
Co denkt het wel. “In een vrijwilligers organisatie, zoals onze voetbalvereniging, moest men wel even wennen aan de nieuwe opzet van koffie en alle koffie-specialiteiten. Met name aan de doorloopsnelheid van de producten, op de drukke dagen en piekmomenten, heeft men even moeten wennen. Nu we wat verder in de tijd zijn is men hier al behoorlijk aan gewend. Zo mogelijk moeten we binnenkort een extra CCA600 koffiemachine aanschaffen om aan de vraag te kunnen voldoen. Dan is de doorlooptijd ook verdubbeld en zal die de wachtrij in de rust ook wel tot het verleden behoren. Verder is Co ervan overtuigd dat CoffeeClick zich onderscheidt door de snelle actie bij vragen uit vanuit de club en reactie en follow up m.b.t. gemaakte afspraken. Zakelijk gezien is het prettig werken met deze professionals. Niet voor niets heeft CoffeeClick de “No nonsense way of doing business” hoog in het vaandel staan. En daar houden wij hier van!! Kortom, Coffee Click heeft een omslag teweeg gebracht t.a.v. kwaliteitsbewustzijn bij de vrijwilligers van onze vereniging. Men is trots op het product en de kwaliteit (smaak) van de koffie. We hopen dit kwaliteitsbesef verder door te kunnen voeren in ons overige assortiment cateringproducten. De eerste aanzet hiertoe is gegeven middels CoffeeClick. Op de vraag of Co Erkemeij de producten, services en glasheldere prijs per kopje van CoffeeClick aan wil bevelen bij anderen, antwoord hij: “Bovenstaande positieve opsommingen is meer dan reden genoeg om Coffee Click bij eenieder aan te bevelen die maar enigszins met heerlijke koffie te maken heeft.”