Wereldwijd worden bedrijven geconfronteerd met een sterke stijging van de verzendkosten voor pakketverzending. Dit is het gevolg van verschillende factoren, zoals de toename van online winkelen, de transitie naar een duurzame economie, en een tekort aan vrachtwagenchauffeurs en containers.
Als gevolg hiervan zijn bedrijven genoodzaakt om de verzendkosten door te berekenen aan de klant om de kosten te dekken. CoffeeClick heeft hierdoor besloten om verzendkosten door te belasten bij bestellingen onder € 50,- met een extra bedrag van € 10,- per bestelling.
Om de kwaliteit van onze dienstverlening zo hoog mogelijk te houden en tegemoetkoming te bieden, zijn er twee uitzonderingen gecreëerd.
1. Bij bestellingen van ingrediënten t.b.v. de koffiemachines zoals koffiebonen, cacaopoeder en melktoppings, worden er geen kosten in rekening gebracht.
2. Wij brengen géén verzendkosten in rekening bij de eerste bestelling van een kalendermaand. Dit reduceert de verzendkosten, stimuleert bundel bestellingen en heeft een significant positief effect op de duurzaamheid van pakketservice.
Door één keer per maand een grote bestelling te plaatsen, draag je bij aan het verlagen van de ecologische voetafdruk van het bedrijf en besparen we tezamen op hoge verzendkosten.
We hopen op begrip en verzekeren iedereen dat we ons best zullen blijven doen om de beste service te bieden, samen te werken aan een duurzamere wereld en de kosten voor onze klanten zo laag mogelijk te houden.